luni, 12 septembrie 2016

Alege o bijuterie din argint cu piatra care iti trage prima cu ochiul

bijuterii argint cu pietre semipretioase -Regal Gold 
Uneori mintea noastra incepe sa nu mai faca fata tuturor proceselor cotidiene la care vrem nu vrem suntem supusi,si atunci,trebuie sa scapam,sa ne detasam de tot si toate,si fiecare o facem in felul nostru.Eu am ales o evadare la munte unde aerul puternic si mirosul de brad te trimite cat ai zice peste intr-o alta lume,o lume in care pulsul o ia mai incet,privirea invata sa vada la 360 de grade pentru a cuprinde dintr-o data toate frumusetile din jur,si unde timpul nu mai conteaza, pentru ca acolo timpul se opreste acordandu-ne un ragaz sa ne cunoastem pe noi insine,si sa contemplam la ceea ce nu putem face in mod normal in lumea noastra din ce in ce mai rapida si mai pe fuga.
Seara vremea frumoasa mi-a dat un imbold sa merg la un izvor din apropiere sa umplu cateva sticle cu apa,si dupa ce am umplut sticlele una cate una,am ridicat ultima la gura sa-mi astampar setea,si minune,am vazut miliardele de stele care nici nu mai stiam ca sunt acolo.Atunci mi-am adus aminte ca stelele la care tocmai ma uitam ne influenteaza destinul inca de la nastere,asa spun unii mai destepti decat mine,unii care studiaza acest fenomen si care ne-au impartit pe zodii in functie de data nasterii.
Insa o mare parte a oamenilor nu cauta ajutorul in stele,ci chiar aici pe pamant,realmente pe pamant,adica in pietre.Pietrele sunt cele mai bune prietene ale omului,pentru ca pe fiecare dintre noi ne pot ajuta in multe situatii.Unii zic ca la ficat,altii la rinichi,altii la circulatie,dar trebuie sa alegi piatra in functie de zodie.Eu nu stiu daca este asa sau nu,insa,ca si comerciant de bijuterii din argint cu pietre semipretioase,am vazut sute de cazuri in care clientele nu au ales piatra zodiei ci prima pe care au pus ochii.Si sincer,au dreptate,alege piatra care iti trage cu ochiul,piatra te alege pe tine si nu invers.Daca ai ales asa tu vei fi fericita si multumita de tine insati,atitudinea ta se va schimba pozitiv,si acest lucru iti va da si un tonus fizic deosebit,iar succesul este mult mai aproape.
Prin urmare sfatul meu este sa alegi bijuteria cu piatra care iti trage cu ochiul cel mai mult,si in felul asta vei vedea ca universul esti chiar tu iar stelele le joci pe degete,atata timp cat ai ceva pretios:multumirea de sine.
Am ajuns la toate astea de la o simpla privire catre stele,dar am ajuns la concluzia ca aici pe pamant pietrele conteaza si este ceva palpabil si cu impact imediat.Alege o bijuterie din argint cu piatra care iti trage prima cu ochiul si ai sa te simti in al noua-lea cer,chiar intre stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu