miercuri, 16 noiembrie 2016

Nu cliente,ci prietene,nu probleme,ci rezolvari,nu banal,ci arta.


     Probabil zambetul meu larg pe care nu am reusit sa-l stapanesc le-a atras atentia,si distinsa doamna incercand sa faca o gluma ma intreaba daca imi plac si mie bijuteriile.Binenteles ca i-am raspuns ca daca nu imi placeau nu le mai aduceam din Israel.A fost un moment de liniste,dupa care m-am prezentat si le-am multumit pentru acest moment foarte important pentru mine,cu promisiunea ca nu ma las batut,si voi continua sa le surprind cu noi si noi provocari in viitoarele colectii,pe care nimeni inca nu le-a vazut.

     Astazi am trait o intamplare nemaipomenita pentru mine.Dupa cum este usor de presupus,un magazin online asteapta feedback-ul pentru produsele lor tot in online,dar eu astazi l-am primit live.Am fost cu treburi la banca si in fata mea la coada era o distinsa doamna,nu prea mult trecuta de 45 de ani.Odata ajunsa la ghiseu intinde o hartie domnisoarei de dincolo de sticla,dupa care fiind in asteptare,arata cu degetul spre gatul celeilalte si zice:frumos colier,RegalGold ?
Domnisoara zambeste si da afirmativ din cap,dupa care ridica mana aratand si inelul din argint in combinatie cu aur,tot de la Regal Gold. 
-Stiti de ei ? intreaba domnisoara,la care distinsa doamna pune mana pe tejghea etalandu-si superba bratara din argint cu ametist,insotita pe degete de doua inele cu aceiasi piatra.
-Sunt clienta fidela de cinci ani,am si numarul lor de telefon memorat,ma ajuta ei mult cand cumpar ceva.
       Am mai trait inca odata,daca mai era cazul,sentimentul de bucurie si lucrul bine facut,si daca ar trebui sa zic in cateva cuvinte despre ce este Regal Gold,acestea cred ca ar fi:Nu cliente,ci prietene,nu probleme,ci rezolvari,nu banal,ci arta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu